ZAPIS MYSLI , ZYCIE CODZIENNE , REPORTAZE , WIERSZE , OPOWIADANIA , RELACJE Z WERNISAZY.
Archiwum
O autorze
Zakładki:
Facebook
Gdzie zagladam
GTWB
IMA
Mapa Warszawy
Mozna napisac do mnie
Nasza klasa
Picassaweb
Retrospektakl
Tajemnica.wordpress.com - blog.

portrety z najblizszej okolicy

środa, 30 września 2015

Wczoraj odbylo sie zakonczenie wystawy zbiorowej, na ktorej pokazala swoje fotografie Patrycja Monika Jordense-Michalski. 

Wsrod zaproszonych gosci byla rowniez modelka, w czerwonym plaszczu i Wasza wyslanniczka, obok modelki:

Fot. Patrycja Monika Jordense-Michalski.

Fot. Patrycja Monika Jordense-Michalski.

Jak widac, za oknami bylo pogodnie i slonecznie. Wieczor okazal sie bardzo udany. Moja slabosc do okularow slonecznych zwyciezyla, w torebce mam nowe, kupione po drodze na wystawe ;)

Wszystkim zycze udanej srody :)

wtorek, 29 września 2015

Dyskutowalismy, wybieralismy i oto rezultat. Otwarcie, oficjalne, bedzie za tydzien. Starych platanow nam nie wycieli, ale dolozyli:

Fot.  RTL5, Fb

Fot. Cees Geudeker

Mlodziez traktuje to jak sztuke uzytkowa, wieszaki i jeden ludzik ma juz namalowana czarnym mazakiem buzke, widzialam wczoraj.

Fot. Cees Geudeker

Mamy tez nowy placyk zabaw

Wiecej na stronie biura De Stam, ktore jest autorem projektu:

http://www.frederikhendrikplantsoen.nl/

Wszystkim zycze udanego tygodnia :)

niedziela, 27 września 2015

To juz tej nocy, niesamowita pelnia ksiezyca i zacmienie, nadchodzi. Czuje to zjawisko wyraznie, dzis w nocy ksiezyc byl prawie okragly, zolty o 3 nad ranem. Jak bedzie dzis? Dzien jest sloneczny, wiec moze noc bedzie bez chmur...

Zaćmienie Księżyca z 2014 roku. Fot. Tomruen

Wiecej w portalu:

http://www.crazynauka.pl/zacmienie-ksiezyca-2015-7-rzeczy-ktore-warto-o-nim-wiedziec/

Wszystkim zycze udanego dnia i magicznej nocy! :)

środa, 23 września 2015

Z okazji pierwszego dnia jesieni:

Foto: Ewa Żyźniewska


Wczesna jesień

 

wczoraj

w drodze do szkoły

 

lśniący kasztan spadł wprost na scieżkę
liście widziane pod słońce
rudzieją w ciężkiej zieleni

mgły poranne

 


znów wczesna jesień
wita się z późnym latem
które powoli odchodzi

do końca następnej wiosny

 

Wiersz: Agnieszka Sadlakowska

Wszystkim zycze pieknej, zlotej, polskiej jesieni :)

wtorek, 22 września 2015

W sobote wybralam sie na umowione spotkanie z corka, do Arnhem. Arnhem lezy blisko Amsterdamu, tylko godzine jazdy pociagiem. Miasto bylo obstawione wojskiem, amerykanskim, polskim, holenderskim i innymi najcami, ktore krecily sie po starowce w mniejszych i wiekszych grupkach. Okazalo sie, ze byla to 71 rocznica bitwy o Arnhem. Przybyli tez weterani, aby swietowac. Calosc obstawiala policja. Dziwne poczucie przeniesienia w czasie...Poza tym z corka jak zwykle bylo swietnie, buzie nam sie nie zamykaly, na kazdy temat. Duzo ciepla, radosci, zrozumienia i milosci. Miasto ma nowoczesny dworzec, nadal w trakcie budowy, wiec w ogolnym balaganie pytano nas, gdzie tu jest wyjscie do miasta? Grupa Chinek obdarowala mnie darmowym biletem powrotnym do dowolnego miejsca w Holandii (bo one juz wrocily z wycieczki i maja za duzo, szkoda, zeby sie zmarnowalo), na ktory patrzylam poczatkowo nieufnie, ale corka przekonala mnie, ze wszystko jest w porzadku. Biletow w pociagu nikt nie sprawdzal. Wrocilam poznym wieczorem do domu, bardzo zadowolona z wyprawy i bardzo najedzona roznymi pysznosciami.

 
1 , 2 , 3 , 4