ZAPIS MYSLI , ZYCIE CODZIENNE , REPORTAZE , WIERSZE , OPOWIADANIA , RELACJE Z WERNISAZY.
Archiwum
O autorze
Zakładki:
Facebook
Gdzie zagladam
GTWB
IMA
Mapa Warszawy
Mozna napisac do mnie
Nasza klasa
Picassaweb
Retrospektakl
Tajemnica.wordpress.com - blog.

portrety z najblizszej okolicy

wtorek, 31 sierpnia 2010

Dzis mamy pierwszy dzien w szkole jednej corki, a za kilka dni zacznie sie szkola drugiej corki.

Obydwie wrocily w niedziele i w poniedzialek do domu. Stesknilysmy sie za soba.

Poza tym przybyly gory prania i codzienne zakupy zrobily sie wieksze, a takze gotowanie itd:)

Jest calkiem gwarno w domu, a kot nareszcie odczepil sie ode mnie.

Udanego wtorku wszystkim zycze:)

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

W niedziele 29 sierpnia odbyl sie wernisaz grupy artystow w amsterdamskiej Galerii The Walls, zatytulowany: "Imagine that".


Techniek:Fotografie
Datum:August/September/October 2010

Sophie de Kort

Anapurna

http://www.walls.nl/doc/

http://www.walls.nl/dbase/

Zapraszam na wirtualny spacer do galerii:)

sobota, 28 sierpnia 2010

Burza, deszcz i grzmoty, pozniej znow slonce zza chmur, poranna kawa, leniwa sobota, pranie, rozwieszanie prania, nawet opalanie nog na balkonie, w trakcie pojadania  salatki z zielonymi oliwkami pokropionej sokiem z cytryny na lunch.

Przeklad krotkiego tekstu; jezyk angielski, rosyjski, polski i niderlandzki, jak co dzien, na zmiane...

Udanego weekendu wszystkim zycze:)

czwartek, 26 sierpnia 2010

Dzis wybralam sie do galerii, zeby odebrac obrazy kogos, kto ma wlasnie wernisaz w innym kraju.

Juz w tramwaju spotkalam znajoma wlascicielke jednej z amsterdamskich galerii, ktora zainteresowala sie tymi obrazami, wiec obiecalam jej wyslac pakiet informacji.

W galerii trwalo zdejmowanie dziel ze scian i rozwieszanie dziel na scianach; zbliza sie niedzielny wernisaz. Kazdy na cos czekal, jedna fotografka na drabine, druga malarka na siostre, ja na innego tworce, ktory mial zabrac swoje obrazy i "moje". W ten sposob poznalam dwie sympatyczne dziewczyny, poprzegladalam ich prace, jednej obiecalam wyslac swoje wiersze w przekladach niderlandzkich, obydwu, ze wroce, na otwarcie wystawy. 

Pilismy herbate i czekalismy, a za oknami lal deszcz.

W koncu doczekalam sie na tworce, uroczego i z ogromnym poczuiem humoru, ktory jechal z Bredy, zaladowalismy dziela sztuki i omijajac amsterdamskie objazdy na waskich uliczkach dotarlismy do mnie.

Plotna sa niezwykle, podziwiam je. Jeszcze nie wiem, gdzie je porozwieszam, na razie stoja na podlodze, oparte o sciane.

Udanego czwartku wszystkim zycze:)

środa, 25 sierpnia 2010

Sloneczny dzien natchnal mnie do uprania i powywieszania na balkonach zaslon, lazienkowej, a do tego szesciu z dwu najwiekszych pokoi, a takze do przetarcia kafelkow w lazience, parapetow i okien.

Cos tam przy okazji trzeba bylo zszyc...

Gdzies tam nie moglam sie dostac bez drabiny, wchodzac tylko na krzesla, biurka  i stoly.

Skonczyly sie plyny do prania, wiec po drabine na strych pojde pozniej, najpierw wybiore sie do sklepu, zeby moc prac dalej, zanim dzieci wroca, koldry z lozek i kapy, zaslony z sypialni.

Jak juz przyniose drabine, to pewnie przy okazji pomaluje lazienke.

Cale mieszkanie wymaga remontu, ktory zaczne za rok, po maturze corek i pozegnaniu z kotem, a na razie jakies drobne naprawy powinny pomoc przetrwac w ogolnym rozgardiaszu.

Z radoscia juz bym tych zaslon nie wieszala, tylko szlifowala i malowala podarte i pogryzione przez kota futryny, ale poki kot jest i po obcieciu pazurow wygryza listwy podlogowe i wszystko co napotka po drodze, jeszcze poczekam.

Udanej srody wszystkim zycze:)

 
1 , 2 , 3 , 4