ZAPIS MYSLI , ZYCIE CODZIENNE , REPORTAZE , WIERSZE , OPOWIADANIA , RELACJE Z WERNISAZY.
Archiwum
O autorze
Zakładki:
Facebook
Gdzie zagladam
GTWB
IMA
Mapa Warszawy
Mozna napisac do mnie
Nasza klasa
Picassaweb
Retrospektakl
Tajemnica.wordpress.com - blog.
wtorek, 31 lipca 2007

Jutro tuz po 10 rano wylatuje z Amsterdamu do Warszawy .

Na Okecie wyjda po mnie Rodzice .

Wracam z tydzien , w srode .

Bede w " Czwartej Szklance " na Sniadeckich ( jezeli jeszcze istnieje ) co jakis czas sprawdzala poczte i czytala blogi , moze nawet w swoim blogu cos napisze .

Co myslicie o spotkaniu w poniedzialek , w Tamtam na Foksal , o godzinie 15 , 00 ? Z pewnoscia zostane dluzej niz do 17 , 00 , bo po pracy przyjdzie tez Elady ( kto czytal DTS , ten juz wie ) .

Do tego czasu zdaze wybrac sie do kafejki internetowej , o ktorej juz wspomnialam , tam tez bedzie mozna mnie spotkac , przypadkiem , nie wiem dokladnie , kiedy ...

Jutro wstaje bardzo rano , bo mam byc wczesnie na lotnisku .

15:39, sad.a.5
Link Komentarze (30) »
poniedziałek, 30 lipca 2007

Czyli pakuje sie , wybralam i poprzymierzalam ciuchy , piore , sprawdzam w necie polaczenia samolotem , musze isc zglosic urlop , isc do biura podrozy po bilety , kupic male upominki , moze jeszcze zdaze do fryzjera , moze juz wkrotce bede przez tydzien w Warszawie .

Jeszcze dokladnie dam znac co i jak .

15:26, sad.a.5
Link Komentarze (14) »
piątek, 27 lipca 2007

Unia Teatr Niemozliwy w drodze na Festiwal Teatralny w Edynburgu zatrzyma sie u mnie ,  osiem osob , w tym troje starych przyjaciol , od lat niewidzianych , czyli Zgryzliwka , Chodak i Zuraw ( zgadnijcie , kto to moze byc ? ) .

Kochani , czekam na Was i juz sie ciesze na spotkanie :)

Wiecej o Teatrze na pasku obok , w ulubionych .

Nie umiem , jak mi udowodniono , ale lubie pisac swoj blog .

Ze spiewaniem mam podobnie - nie umiem , ale lubie .

Dla odmiany kilku rzeczy , ktore umiem ( umialam ) , robic nie lubie , np . gra w siatkowke ( od 12 roku zycia w klubie sportowym Kadra i w reprezentacji Uniwersytetu ) i nie gram w ogole nigdy , od czasu , gdy musialam grac .

Chyba wpadlam w nalog i nie moge przestac pisac , bo ciagle cos sie dzieje .

Maciej Lasyk zablokowal dostep do sarmackiej wersji mojego bloga i chwala mu za to !:)

Przedostatni wpis byl tez zbyt smutny , zeby byc ostatnim , wiec dziele sie dzis radoscia , po telefonie z Polski , ze ekipa nadciaga .

Gdzie ich spac poloze , czy podlog w domu wystarczy , to sie dopiero okaze .

Ta pora roku , gdy przyjaciele w drodze z Polski i w drodze do Polski przez mieszkanie  sie przewijaja , jest juz w pelni .

13:10, sad.a.5
Link Komentarze (12) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 7