ZAPIS MYSLI , ZYCIE CODZIENNE , REPORTAZE , WIERSZE , OPOWIADANIA , RELACJE Z WERNISAZY.
Archiwum
O autorze
Zakładki:
Facebook
Gdzie zagladam
GTWB
IMA
Mapa Warszawy
Mozna napisac do mnie
Nasza klasa
Picassaweb
Retrospektakl
Tajemnica.wordpress.com - blog.

portrety z najblizszej okolicy

wtorek, 31 maja 2011

Sezon ogorkowy nie zaczyna sie w maju, ale w tym roku cos jest na rzeczy. Dziecko zadzwonilo z wiadomoscia, ze dzis zrobi sushi, mam nadzieje, ze glony japonskie nie beda napromieniowane, a ogorki trzeba sparzyc, obrac ze skorki i nie moga byc hiszpanskie. W koncu okazalo sie, ze kupila ogorki holenderskie.

Moje opowiadanie "Szczurze geny" konczy sie w momencie, gdy bohaterowie zauwazaja, ze ..."swinstwa siedza nawet w salacie",  to byla absurdalna fantazja literacka, a teraz strach jesc salate, pomidory i ogorki.

http://agnieszkasadlakowska.pl.tl/Szczurze-geny-.--Opowiadanie-.-.htm

Udanego wtorku wszystkim zycze:)

poniedziałek, 30 maja 2011

W niedziele 29 maja odbylo sie otwarcie "Galerotik", nowej galerii  Fabrice Hund. 

Fot. Janine Bergman.

Na fotografii na tle dziel Fabrice, Fabrice Hund po prawej stronie, w srodku Metje Fabrice i Bert Broodje.

http://www.nieuwsuitamsterdam.nl/2011/05/opening-galerie-fabrice

Zycze udanego spaceru po amsterdamskich galeriach sztuki:)

W sobote 28 maja w Galerii Radar  pokazali swoje  prace Weronika Wawrzyniak i Marcel Ozymantra.

Jest to 10 wystawa Galerii Radar.

http://www.radar-amsterdam.com/

piątek, 27 maja 2011

Jeszcze mnie nie opuscil stress, po maturach, wiec kilka dobrych slow na weekend zawsze sie przyda.

Corki maja sie dobrze, wyjezdzaja na kilka dni, do swoich ulubionych miejscowosci, a ja zostaje w Amsterdamie.

W planach, jak zwykle, kilka wernisazy, sa to spotkania, na ktore juz sie ciesze, a takze wieczory muzyczne, klubowe.

Wiecej, w linkach:

piatek: Galeria WGKunst, wieczorem Jet Lounge;

http://www.wgkunst.nl/XPO-Kiev2011.html

http://www.jetlounge.nl/live/

sobota: Galeria Radar, wieczorem Cafe  Mono, urodziny DJ Gidionics:

http://radar-amsterdam.blogspot.com/2011/05/radar-is-proud-to-present-its-10th.html

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://gidionics.blogspot.com/2011/05/queensnightmonoamsterdam-2011.html

niedziela, otwarcie galerii Fabrice:

http://www.nieuwsuitamsterdam.nl/2011/05/opening-galerie-fabrice

Zycze wszystkim udanego weekendu:)

czwartek, 26 maja 2011

Dzis obchodzony jest w Polsce Dzien Matki.

Mojej kochanej mamie zloze wkrotce zyczenia, jak tylko wroci do domu z psem, ze spaceru i ze swojego  ogrodka, w ktorym zawsze jest cos do zrobienia.

Egzaminy maturalne dobiegaja konca, jesli chodzi o nas,  dzis bedzie juz ostatni, z fizyki, do ktorego wczorajsze przygotowania przebiegaly nerwowo; czasem nie wiadomo bylo, czy juz odpoczac, czy jeszcze cos powtorzyc i dochodzilo do wewnetrznego konfliktu decyzji, ktory wybuchal na zewnatrz.

Juz bym chciala, zeby napiecia egzaminacyjne opadly, ale to dopiero wieczorem, po powrocie ze szkoly, odreagowaniu, sprawdzeniu prawidlowych odpowiedzi, dyskusjach z kolezankami i kolegami z klasy, w koncu odetchnieciu dzieci, ma szanse nadejc. Dwutygodniowy maraton dobiega konca. Kciuki nadal potrzebne, pozytywne mysli tez!:)

Udanego czwartku:)

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5