ZAPIS MYSLI , ZYCIE CODZIENNE , REPORTAZE , WIERSZE , OPOWIADANIA , RELACJE Z WERNISAZY.
Archiwum
O autorze
Zakładki:
Facebook
Gdzie zagladam
GTWB
IMA
Mapa Warszawy
Mozna napisac do mnie
Nasza klasa
Picassaweb
Retrospektakl
Tajemnica.wordpress.com - blog.

portrety z najblizszej okolicy

środa, 28 maja 2008

W obiektywie Gosi Stepien, sobotni wernisaz w Galerii George C-ent.

Openings Party by Galerie George Cent 1

Georgeta, wlascicielka Galerii ( Owner of Gallery George C-ent)

Henk Hofstra, malarz 

Ervin Olaf, fotograf ( most famous Dutch photographer )

Openings Party by Galerie George Cent

Openings Party by George C-ent Gallery

w tle w czerwonej bluzce Agnieszka Sadlakowska

Openings Party by Galerie George Cent 2

Party w George C-ent Gallery w obiektywie Gosi Stepien

More Photographs by Gosia Stepien

czwartek, 22 maja 2008

W najblizszej okolicy przybyl nowy sklepik, w ktorym sa rzezby w drewnie, jaszczurki i smoki na galeziach, a takze drewniane plaskorzezby na scianach. Galezie sa prawdziwe,  jaszczurki i smoki wygladaja jak prawdziwe i sa pomalowane na niebiesko, zolto, zielono, czerwono i w inne zywe kolory. Najbardziej podobaja mi sie fantazyjne rzezby skrzydlatych smokow.

Wlasciciel przedstawil mi sie jako Smerf, z kolega. Kolega pochodzi z Niemiec, a Smerf z Austrii, czasem w holenderski wtracaja niemieckie slowa, jednak o podobnym znaczeniu, wiec mimo niemieckich akcentow z latwoscia moge ich zrozumiec, tym bardziej, ze im moj polski akcent w jezyku zupelnie nie przeszkadza.

Wrocili z Indii po latach, sprowadzili dalekowschodnie dziela sztuki i je sprzedaja. Zapalone wewnatrz aromatyczne kadzidelka osnuwaja wszystko lagodnym dymem.

Wczoraj, gdy przechodzilam kolo ich sklepu, siedzieli w sloncu na zewnatrz, a zatem wypadalo zamienic z nimi kilka slow. Opowiedzieli mi, ze tam gdzie sie wybieram, byl napad, wszystko jest pozamykane od poludnia i najlepiej zebym skserowala to co chcialam, u nich na zapleczu, bo wlasnie jest taka mozliwosc. Byc moze wymyslili te historie z napadem na poczekaniu, obydwaj sa niezlymi gawedziarzami:)

W milej atmosferze, zartujac, dostalam kopie, ktore osobiscie wykonal i wreczyl mi Smerf. O placeniu mowy nie bylo, nie chcieli. Obiecalam, ze odwiedze ich kiedys znow.

wtorek, 13 maja 2008

Foto: Artur Pawlowski

http://www.baobabpictures.com/portfolio/pawlowski

Fotografia pochodzi z kwietnia 1986 roku,  mrowka na pierwszym planie to ja. Wchodzenie  do fontann bylo wowczas zakazane, wiec  zrobilam to z przyjemnoscia:)

 
1 , 2