ZAPIS MYSLI , ZYCIE CODZIENNE , REPORTAZE , WIERSZE , OPOWIADANIA , RELACJE Z WERNISAZY.
Archiwum
O autorze
Zakładki:
Facebook
Gdzie zagladam
GTWB
IMA
Mapa Warszawy
Mozna napisac do mnie
Nasza klasa
Picassaweb
Retrospektakl
Tajemnica.wordpress.com - blog.

portrety z najblizszej okolicy

piątek, 30 stycznia 2009

Wokalista zespolu Johanes jest moim szkolnym kolega. Dobrze gral na gitarze juz w szkole, lubie Jego glos. Aktualnie zespol Johanes ma dwa utwory na radiowych listach przebojow.

Piosenka WSZYSTKO CO W NAS zespołu JOHANES wczoraj zadebiutowała na liście polskich przebojów radia Wa-wa i od razu była na miejscu 9,
a dziś skoczyła na miejsce 4.

Na drugiej liscie RADIA DLA CIEBIE  na miejscu 15 (jako debiut) jest piosenka PERLY SPOD RZĘS JOHANES.

Jutro sobota i kolejne notowania listy polskich przebojow.

Jezeli podobaja sie Wam te utwory, mozecie glosowac.

 Wystarczy:

 wyslac e-maila na adres:
lista@wawa.com.pl
TRESC: JOHANES WSZYSTKO CO W NAS

 i
wyslac e-maila na adres:

 lpp@rdc.pl
TRESC: JOHANES Perły spod rzęs.

Mozna tez kliknąć w GŁOSUJ przy pozycji 15
PERLY SPOD RZĘS - JOHANES ,

po wejsciu na Extraliste Polskich  Przebojow  Radia dla Ciebie:

http://www.rdc.pl/index.php?/pol/lista_przebojow/extralista_rdc

Na antenie  w sobotę od godz. 18:00 do 20:00. 

Mozna glosowac  telefonicznie podczas trwania programu, pod numerem (0-22) 645 56 66. 

MOZNA tez wysłać SMS-a za 1,22 zł o trećci: RDCLPPJOHANES na numer 7101

 Johanes:


"Po stokroć DZIĘKUJĘ!!!J."

Moze juz te utwory slyszeliscie, jesli nie, w wolnej chwili posluchajcie, napiszcie jak wam sie podobaja.

 Zachecam do glosowania.

Wszystkim zycze udanego weekendu:) 

środa, 28 stycznia 2009

drewniany dom

z blekitnymi oknami

zarastaja tulipany i zielska

woda kapie z czerownych dachowek

samochod pokryl mech

---

przy ulicy nad starym kanalem

ptaki lodzie daleko od portu

poszukuja dawnego miejsca

zwodozonego mostu starej bramy

miniatury wspomnien

---

w krajobrazie holenderskich mistrzow

samolot przelatuje nisko nad ziemia

dwaj chlopcy

naprawiaja rowery

zatopieni w halasliwej muzyce

-------------------------------------Agnieszka Sadlakowska

Wiersz ukazal sie w Biuletynie PNKV ( polsko-niderlandzkie stowarzyszenie kulturalne), nr. 5/2000, str.24.

Corka wybrala jako prezentacje poezji dwa wiersze, wpisane wczesniej w tym blogu:

Amsterdam - Lindengracht w sobote rano . Wiersz .

 Mapa dnia - wiersz .

Wszystkim zycze udanej srody:)

wtorek, 27 stycznia 2009

Mija jeden z pierwszych dni chinskiego Roku Bawolu, ktory obchodzono hucznie w ubiegla niedziele.

Ten dzien jest jakis taki, ze trudno mi zebrac mysli.

Tez tak macie?

Na razie przygotowalam dla corki, na jutro do szkoly,  wybor swoich wierszy, bo kazdy ma zaprezentowac jakis wiersz, wiec ona chcialaby moj...Ciekawa jestem, ktory wybierze?

Moze  zdecyduje sie na jeden z wierszy napisanych dla Niej?

Z moich kilkuset opublikowanych wierszy, przekladu na jezyk niderlandzki i publikacji doczekalo sie do dzis - az dziesiec. Najpopularniejszy okazal sie wiersz pt. Haarlem. Ja jej proponuje ten "Haarlem", bo to zawsze byl i jest, w Holandii, pewniak:)

Wiersz pokaze jutro, w blogu.

Udanego wtorku wszystkim zycze:)

poniedziałek, 26 stycznia 2009

W sobote 24 stycznia w Galerii Prins aan de Gracht odbyl sie wernisaz  prac Nadjezjdy & Barbary van Itterum.

www.nadjezjda.nl


nadjezjda

www.absolutephotography.net

barbara

www.prinsaandegracht.com

Zycze udanego wirtualnego spaceru po galeriach amsterdamskich:)

W sobote 24 stycznia w Galerii WM odbyl sie wernisaz:

Logo Gallery WM

From January 24 till February 15, 2009, Gallery WM
and Anthropologists in Art: Blaton & Rypson (Strypson) present:

“Dollywogs & Collectables”
Jimmy Rage & Kato Tan


www.gallerywm.com

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 7